Ubytování

Hotel Energetik*** leží v Peci pod Sněžkou v nadmořské výšce 1070 m n. m. Svou polohou v samém centru východních Krkonoš je ideální destinací pro váš pobyt na horách. Je jedno, jestli do Krkonoš zamíříte v létě, nebo v zimě, na rodinnou dovolenou, nebo na výjezdní zasedání se svou firmou. Hotel Energetik*** dokáže uspokojit jakékoli vaše potřeby! 

undefined

Lyžaři budou nadšení, protože hotel leží na Hnědém vrchu, prakticky přímo na sjezdovce. Milovníci letní horské turistiky zase potěší blízkost Sněžky – protože ta je doslova a do písmene na dosah. Firemní klientela zase uvítá perfektní zázemí hotelu, který nabízí velký konferenční sál s kapacitou 80 osob a jeden menší salónek.

Informace o ubytování

Svým hostům nabízíme ubytování v široké škále pokojů, která sahá od více lůžkových turistických přes standardní dvoulůžkové pokoje až po prostorné čtyřlůžkové apartmány. Většina našich pokojů je s balkonem. Všechny pokoje mají vlastní sociální zařízení (sprchu a WC) a jsou vybaveny nábytkem s úložným prostorem. Celková kapacita hotelu je 197 lůžek.                                                                Nástup na hotel je možný od 14.00. V případě potřeby dřívějšího ubytování se včas obraťte na recepci hotelu. Uděláme vše, co bude v našich silách. 

Typy pokojů

Standard – pokoje s klasickým vybavením odpovídajícím standardu *** se nacházejí v přízemí, prvním a druhém patře hotelu, jsou s vlastní koupelnou a WC.

Standard RODINA– dva standardní dvoulůžkové pokoje propojené dveřmi, z nichž každý má svou koupelnu a WC. Tyto pokoje se nacházejí ve druhém patře hotelu a jsou s balkonem.

Standard PLUSsuperior – moderní nově zrekonstruované dvoulůžkové a čtyrlůžkové pokoje, které se nacházejí v oddělené části 3. patra a 4. patra hotelu. Dvojlůžkové pokoje jsou s balkonem.  K vybavení pokoje kromě výše uvedeného patří i chladnička. 

Apartmán – dva samostatné pokoje se čtyřmi lůžky, které jsou odděleny prostornou chodbou, na níž se nachází koupelna a WC. Tento typ pokoje se nachází v klidné části hotelu na konci chodby a je vždy s balkonem. K vybavení apartmánu kromě výše uvedeného patří i chladnička a rychlovarná konvice.

  • Jsme tu i pro seniory

 

 

Reklamační řád Hotelu Energetik

 

1. PŘEDMĚT

1.1. Tento reklamační řád upravuje způsob uplatňování nároků zákazníka vyplývajících z odpovědnosti ubytovatele za vady poskytnuté služby (reklamace) vč. podmínek uplatnění rozporu se Smlouvou o zájezdu/ubytování a jejich vyřizování v souladu se zákonem č.89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění. Tento reklamační řád upravuje způsob uplatňování nároků zákazníka vyplývající z odpovědnosti hotelu Energetik, Hnědý vrch 56, 542 21 Pec pod Sněžkou (dále jen „hotel Energetik“) za vady poskytnuté služby, včetně podmínek uplatnění rozporu se smlouvou (dále jen „reklamace“) a jejich vyřizování.

 2. UPLATŇOVÁNÍ REKLAMACÍ

2.1. Práva z odpovědnosti za vady služeb poskytovaných hotelu Energetik, jež byly sjednány ve smlouvě, (reklamace) má zákazník právo uplatnit v hotelu Energetik, Hnědý vrch 56, 542 21 Pec pod Sněžkou.

2.2. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava pokud možno na místě samém. Uplatnění reklamace na místě samém umožní odstranění vady okamžitě. Reklamaci může zákazník uplatnit písemně s uvedením data, předmětu reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje.

2.3. Práva z odpovědností za vady poskytnutých služeb, musí zákazník uplatnit bez zbytečného odkladu.

2.4.Zákazník je při uplatňování reklamace povinen uvést jméno, příjmení, adresu, datum, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, svou reklamaci řádně zdůvodnit a podle možností i průkazně skutkově doložit, současně je povinen předložit doklad o zakoupené službě, příp. zboží, jejichž vadu reklamuje a reklamaci podepsat.

 3. VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ

3.1. O uplatnění reklamace je hotel Energetik povinný se zákazníkem sepsat zápis o tom, kdy zákazník reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje, a dále termín vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. 3.2. Uplatní-li zákazník reklamaci, je hotelu Energetik pověřený zaměstnanec povinen po potřebném prozkoumání skutkových a právních okolností rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace zákazníkem, pokud se zákazníkem nebude dohodnuta delší lhůta. V případě ústního podání reklamace, je povinen zaměstnanec hotelu Energetik sepsat se zákazníkem zápis o přijetí reklamace. V zápise uvede, kdy zákazník reklamaci uplatnil, osobní údaje zákazníka, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje; a dále datum a způsob vyřízení reklamace. Zákazník obdrží vyhotovení tohoto dokumentu a podpisem potvrdí souhlas s jeho obsahem a převzetí.

 4. SOUČINNOST ZÁKAZNÍKA PŘI VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ

4.1. Zákazník je povinen poskytnout součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, zejména podat informace. Vyžaduje-li to povaha věci, musí zákazník umožnit pověřenému zaměstnanci hotelu Energetuj přístup do prostoru, který mu byl poskytnut k ubytování apod., aby se mohli přesvědčit o oprávněnosti reklamace.

4.2. V případech, kdy zákazník čerpá služby bez přítomnosti pověřeného zaměstnance hotelu Energetik a poskytnutá služba má vady, je zákazník povinen dbát též o včasné a řádné uplatnění nároků vůči dodavatelů.

 5. ZPŮSOB VYŘÍZENÍ REKLAMACE

5.1. V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo zčásti důvodná, spočívá vyřízení reklamace v bezplatném odstranění vady služby nebo v případech, kdy je to možné, i v poskytnutí náhradní služby. Jinak hotel Energetik poskytne přiměřenou slevu z ceny vadně poskytnuté služby. 5.2.V případech, kdy je reklamace posouzena jako nedůvodná, je zákazník písemně informován o důvodech zamítnutí reklamace.

 5.3.Nastanou-li okolnosti, jejichž vznik, průběh a příp. následek není závislý na vůli, činnosti a postupu hotelu Energetik, nebo okolnosti, které jsou na straně zákazníka, na jejichž základě zákazník zcela nebo zčásti nevyužije objednané, zaplacené a zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení zaplacené ceny nebo na slevu z ceny.

 6. OSTATNÍ USTANOVENÍ

V ostatním platí ustanovení obecně závažných právních předpisů, zejména občanského zákoníku, obchodního zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.

 

Kontakty

Hotel Energetik***
Hnědý vrch 56
542 21
Pec Pod Sněžkou
GPS: 50.6895400N, 15.7144389E

volejte:  +420 725 356 102

pište: rezervace@energetikpec.cz

Akceptujeme platební karty

Snažíme se vám pobyt v našem hotelu co nejvíce zpříjemnit. Proto všichni naši zákazníci mohou platit platebními kartami.

Buďte online

V restauraci, recepci a kavárně se připojíte k internetu přes WiFi.

Připojení k internetu je možné na většině pokojů s kabelem LAN.
V restauraci, recepci, baru, kavárně i na všech pokojích se připojíte k internet přes WiFi.